KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 11, 2008

Siapa Lebih Biadap Hina Raja Dan Sultan ?

amuraria alikram - [...] Satu ketika dahulu Umno semasa dibawah pemerintahan Mahathir berkobar-kobar menghasut dan menghina Raja-raja Melayu,satu demi satu raja-raja Melayu dimalu dan diaibkan berminggu-minggu disemua media pembodek dan diseluruh negara . Sehingga tahap kebiadapan paling hina sampai menabalkan seorang 'sultan' palsu disebelah pantai timur

Tetapi lebih menghairankan sehingga kini macam mudah lupa atau pura-pura lupa akan kedurjanaan ini tanpa sebarang penyiasatan dan tindakan ! Sehinggalah terjadi lagi kebiadapan yang paling kurang ajar (mungkin amalan dasar Umno) terhadap Sultan lagi dengan me'natang'kan pula seorang lagi Sultan oleh puak-puak yang sebenarnya binatang !

Sebuah parti yang konon mempertahankan institusi dan perlembagaan beraja tapi menjadi paling biadap tersohor terhadap Raja yang konon mereka sendiri cinta ! Sampai tahap mengeluarkan pepatah lapuk 'raja adil raja disembah,raja zalim raja disanggah' lagi! PM Malaysia sendiri pernah menghina dengan memberi watikah lantikan terhadap dua orang yang disanggah raja dan sultan selepas PRU-12 yang lepas !
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

Anonymous said...

biar den jawab
biar den jawabbb.....

jawapan dia umnoo......

mmg umno.....

dri dulu lg.....tp smua pak tunggol and pak kuda ikut tak lawan.....

because dlu tak der choice.....

takder leader yg nak tentang habis-habis jer....

klo lawan sesorang....
kang kne ISA pulak....

eeeeee........
seram siot ISA....SERAMMM...!!!!

Posting terkini

Blog Archive