KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 26, 2008

Kakitangan SPR di arah sedia

SPR kata dia sudah sedia sekiranya ada pilihan raya tergempar

buletinonline - [...] Lebih 140,000 petugas yang terlibat dalam pilihan raya umum lalu telah dinasihatkan bersedia untuk kembali membantu Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menguruskan kemungkinan pilihan raya umum tergempar.

Pengerusi SPR, Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rahman berkata, beliau telah meminta mereka supaya bersedia untuk menghadapi apa saja kemungkinan walaupun bertegasgas tidak mahu membuat spekulasi mengenainya,

Beberapa pemerhati politik tidak menolak kemungkinan pilihan raya tergempar boleh diadakan dengan mengambil kira senario politik semasa dan boleh diadakan secara tiba-tiba tanpa sebarang penunjuk awal.

Malah, Abdul Rashid menjelaskan, ketika mesyuarat postmortem pilihan raya umum ke-12 sejak dua bulan yang lalu, beliau telah menyeru agar membuat persedian yang sepatutnya.

"Saya telah memaklumkan mereka dalam pertemuan sepanjang dua bulan yang lalu, sila membuat persediaan kerana pilihan raya (tergempar) boleh diadakan bila-bilan masa jua. Ini nasihat yang saya berikan kepada mereka," katanya.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive