KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 13, 2008

Pertahankan Hak Melayu 1

matsamankati - [...] Bukan setakat baca, ada yang telefon aku nak jumpa! Orang Pas dan PKR pun ramai yang tak kenai aku, tapi orang Umno kenai aku. Tak sangka, aku pun glamor jugak no! Depa ajak aku pi minum petang kat Rest House Lenggong. Hoi! pasai apa jauh sangat? Rest House kat Kuala pun kira OK lah. "Takut orang nampak." jawab depa. "Nak takut apa? Orang nak kata aku masuk Umno? mampuih pi la."

"Bukan takut orang kata Cik Mat nak masuk Umno, takut orang kata kami nak masuk Keadilan!" Pulak dah! "Hangpa takut kat sapa?" aku tanya balik.

"SB!" kah..kah..kah La ni orang Umno takut SB? Rupa-rupanya, la ni SB dok perhati sapa orang Umno nak masuk PR!

Sampai kat Lenggong, depa bagi aku satu risalah. RESOLUSI MEMPERTAHANKAN HAK MELAYU.

Panjang ni yob. Hang nak panggil aku makan ka, nak suruh baca kitab? Kalau aku nak jawab satu persatu, last-last aku tak makan. Jadi lebih aku makan dulu, sambil tu bersembang. Sementara menanti chicken-chop, member dari Umno ni pun mula berkhutbah.
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

1 comments:

Anonymous said...

fuhh.....
mmg bet mat saman kati ni....

hentam je depa yg takder akal tuu...
depa ingat nak ajar org...
ghupenya depa kena sepak balik....

hakhakhak......

klo tak celik-celik gak tak tau laaa....

Posting terkini

Blog Archive