KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 4, 2008

Kisah Nana Maidin yang biadap & CEO YS

 “Saya orang Pak Lah! Saya sedang membawa dana Kementerian Kewangan 5 juta untuk Inpens”di hadapan staf Institut Kemahiran Yayasan Selangor.

tranungkite - [...] Pengurusan Lembam Yayasan Selangor.

Cuba semak prestasi pencapaian ’anak-anak Yayasan Selangor’ yang di tempatkan di asrama pusat kebelakangan ini. Jawapannya, menurun!

Proram Yayasan Selangor antara lain memberi ruang kepada anak-anak Selangor yang gagal mendapat tempat di sekolah berasrama penuh (SBP). Yayasan Selangor menjadi pilihan terbaik. Tetapi dengan prestasi pengurusan pendidikan yang caca marba dan penuh dengan rempah ratus politik dan agenda pelik pengurusan tertinggi YS, pencapaian peperiksaan pelajar terjejas.

Sebenarnya staf IKYS malah Yayasan Selangor terutamanya ’lapis tiga ke bawah’ sudah bosan dengan polisi ’yo yo’ dan ’self-centred’ pengurusan tertinggi Yayasan Selangor.

Mereka mengharapkan perubahan kepimpinan dalaman Yayasan. Bonos yang mereka dapat ialah kerajaan baru yang adil, bersih, amanah dan berkebajikan.

Bayaran pertama bonos ini ialah dihalau keluar ke Bagan Terap, untuk mengisi pusat desa yang di ubahsuai melibatkan jutaan ringgit untuk dijadikan pusat latihan IKYS. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive