KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 4, 2008

Tidak perlu pilihan raya mengejut: Johari

MStar - [...] "Dengan ini, kerajaan dapat mengekalkan keamanan, kestabilan dan keharmonian dalam negara, di samping terus berupaya melaksanakan dasar dan pendekatan yang dapat meningkatkan daya saing ekonomi, memakmurkan rakyat dan memperbaiki mutu kehidupan masyarakat," katanya menjawab soalan Senator Datuk Armani Mahiruddin.

Menjawab soalan tambahan Armani mengenai dakwaan sesetengah pihak kononnya kerajaan sekarang tidak dapat memerintah dengan baik, Mohamed Johari berkata ia adalah mainan politik pihak tertentu bagi mencapai matlamat peribadi atau kepentingan politik mereka.

"Kerajaan yang memerintah sekarang tiada masalah untuk memerintah dan ini jelas terlihat menerusi beberapa Rang Undangundang termasuk pindaan kepada Akta Pencen yang diluluskan barubaru ini," katanya. Mohamed Johari berkata BN yang mempunyai majoriti 58 kerusi di Dewan Rakyat dapat mentadbir dengan berkesan dan mendapatkan kelulusan bagi setiap rang undangundang yang dibentang, malah dalam beberapa sesi pengundian, bilangan undi pembangkang tidak mencerminkan bilangan sebenar mereka. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive