KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 4, 2008

Kuah Tentulah Tumpah Ke Nasi...

msomelayu - [...] EWAH... hebat juga kawan kita bernama Mohammad Ezam Mohd Noor ini. Ada iras-iras macam bekas bosnya Anwar Ibrahim saja. Menerusi kenyataan internet yang dikeluarkan hari ini menerusi blognya yang dipetik oleh protal berita, Ezam memberi tahu beliau akan melawat beberapa buah negara Asean sehari dua ini.

Tujuannya ialah untuk memberi tahu kepada rakan-rakannya di negara berkenaan berhubung keputusannya memohon untuk menyertai Umno semula minggu lalu.

Sekembalinya nanti beliau akan memberi kenyataan. Kenyataan apa? Apakah kena mengenanya kemasukan semula beliau dalam Umno dengan hubungan serantau? Umno adalah sebuah parti yang sudah diketahui umum akan hala tuju dan perjuangannya.

Apakah dengan keputusan Ezam menyertai semula Umno itu parti itu akan mengalami perubahan dan reform yang menyeluruh? Hebat Ezam... beliau meletakkan dirinya dalam keadaan itu dan menjadi public figure yang tersohor kini. Mungkin sehari dua ini Ezam begitu seronok dengan kehadiran para wartawan dan jurugambar pada setiap sidang akhbarnya.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive