KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 18, 2008

Mat Saman Kati tak beri bukti

Berikut apa yang dikatakan dek matsamankati,

[...] Aku tak percaya apabila ada orang kata, usaha untuk memecahbelahkan Pakatan Rakyat ini dilakukan oleh Ezam, sebab mereka tak ada bukti. Dan aku tak percaya, Salahudin Ayub dan Mahfuz adalah diantara mereka yang masih percaya kepada Ezam, juga kerana mereka tiada bukti. Walaupun satu persatu isu-isu dibawa oleh Pemuda Pas untuk mengeruhkan keadaan, manakala Ketuanya berdiam diri, aku tak percaya bahawa Salahudin yang merancangnya, kerana aku tak ada bukti.

Dan bila ada orang memberitahu, bahawa Salahuddin dan Mahfuz adalah diantara 9 MP PAS yang akan keluar menjadi ahli bebas sekiranya Anwar membawa 30 MP BN menyertai Pakatan Rakyat, aku juga tidak percaya. Malah menganggap ia hanyalah khabar-khabar angin.... selanjutnya.
Korang tahu kenapa Mat Saman Kati tak caya? Sebab tak diberikan bukti. Dan aku pun tak caya sebab Mat Saman Kati tak berikan bukti. Nasihat kepada pembaca semua, jangan percaya sebab tak der bukti.

1 comments:

mangchikla said...

Cakap berselindung tuh...Macam Ibrahim pendek cakap - "Mari kita tengok sapa yang kenaaa...."

Posting terkini

Blog Archive