KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 25, 2008

Shahidan sedekah RM44 juta kepada YIPS

Kalau di tanya berapa banyak lah RM1 juta, aku tak dapat nak bayangkan. Kalau korang tanya aku RM100,000 pun, aku tak pernah ada dalam simpanan. Ni kan pulak RM44 juta. Banyak tu !!!!! Shahidan tak perlu kerana semua di sedekahkan. Dalam jumlah tu ... berapa banyak lagi kepentingan yang dia pernah ada .... patutlah berebut orang nak jadi menteri.

Bharian - Bekas Menteri Besar, Datuk Seri Shahidan Kassim memberitahu persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perlis hari ini beliau sudah menyedekahkan RM44 juta kepada Yayasan Islam Perlis (YIPs) bagi melaksanakan projek pembangunan yang tertangguh.

Katanya, beliau mewakafkan keseluruhan kepentingannya dalam Teknologi Tenaga Perlis Consortium Sdn Bhd (TTPC) sejak 10 tahun lalu.

Ketika membahaskan usul menjunjung kasih atas titah ucapan Raja Perlis, Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail, merasmikan persidangan DUN, Shahidan (BN-Tambun Tulang) berkata beliau terpaksa membangkitkan perkara itu kerana sumbangannya cuba disalahtafsirkan. ...selanjutnya.
Patutlah Najib nak bagi ahli sukan RM1 juta untuk pingat emas ... macam tak banyak, sebab dah biasa. Alhamdulllillah ... kalau semua orang cam shahidan ..aman dunia ni. Alamak aku tertinggal puasa tahun lepas, berapa dam yang kena aku bayar?

1 comments:

Anonymous said...

Cheh, jgn dok puji la Shahidan .. aku meluat. dulu kata x yah sewa tanah dia kt kubang gajah utk kukum time tu, cuma bayar RM1 ja. La ni, dh jd RM 60, 000 lebih sebulan. org mcm ni ka yg kt perlukan? bnyk lg perangai huduh Shahidan hg pa x tau.

Posting terkini

Blog Archive