KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 13, 2008

6 kotak tissue

Bila Ezam nak cerita pasal buruk PKR pada umum, aku tak ambik POT !!! Sebab dulu pun dia janji nak dedahkan 6 kotak kes. Gua cari lapuran di dalam internet. Mana tau kalau kalau ada info tentang kotak berkenaan. Tapi yang gua jumpa cuma 6 kotak tissue. Kalau lah 6 kotak yang dimaksudkan oleh Ezam itu adalah kotak tissue ... apa lagi yang aku nak caya pada Ezam selepas ini. Ingat kan .. .aku sorang yang cam tu, rupanya ramai lagi tertanya tanya dengan persoalan yang sama

http://www.oppictures.com/singleimages/400/KIM21271_1_1.JPG

Korang baca komen menarik dalam blog ni ..... [klik]. So saranan gua pada sesiapa yang sokong Ezam sekarang, mintak tolong sampaikan pada Ezam, dedahkan 6 kotak tu dulu, baru cerita pasal benda baru. Jangan jadi BROKER ATAS ANGIN, cerita pasal jual tanah berjuta juta, geran photostate dah berkali kali bertukar tangan. Tengok tanah, rupanya kawasan kubur. Habuk pun tarak.

1 comments:

Anonymous said...

aku baru baca wawancara EZAM dgn NewSundayTimes. aku nampak mamat ni komited dgn agenda Melayu. dia kata Anwar kelentong politik untuk keuntungan pribadi. percubaan Anwar utk dapatkan sokongan non-malay ialah dengan mempertikaikan DEB yg selaras dgn sosial kontrak.

analisis aku : EZAM sebagai ejen perubahan UMNO, mungkin akan dapat tukar haluan pengundi Melayu. kita tunggu dan lihat!

Posting terkini

Blog Archive