KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 13, 2008

Saiful Bukhari – siapa yang dia hubungi?

Imageumnoreform | Beberapa salinan bil telefon 012, telah dikirim kepada www.umno-reform.com . Bill tersebut mencatat nombor-nombor telefon yang di hubungi oleh Saiful sebelum beliau membuat laporan polis mengenai isu liwat Anwar ke-2.

Setakat ini beberapa nombor telah dikenal pasti oleh kami sungguhpun nombor lain adalah nombor asing. Bagaimanapun kami akan cuba mengkaji nombor-nombor telefon itu. Menurut email tersebut – saudara lihatlah siapa yang Saiful hubungi dan saudara sendiri buatlah rumusan sendiri. SMS tersebut telah membuat kami membuka email dan mendapatkan bil telefon itu – tetapi kami enggan membuat konklusi buat masa ini.

SMS itu turut memaklumkan - saya akan cuba hantar lagi mengenai dakwaan saya tentang siapa yang terlibat. Kes liwat ke-2 ini telah menjadi isu semasa dengan kehadiran tuduhan – kehadiran akuan bersumpah Bala, tuduhan ada konspirasi – tuduhan Saiful bertemu dengan Najib – untuk isu biasiswa dan kemudiannya mengenai liwat .

www.umno-reform.com akan mulakan membuat penilaian mengenai nombor telefon yang diberi tidak lama lagi. Sungguhpun itu bukan perkara konklusif untuk membuktikan apa-apa tetapi ia akan memberi sedikit persepsi berbeza menurut apa yang mahu kita percayai.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive