KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 13, 2008

Khaled Nordin pula menghasut

http://web.utm.my/pertisas/index.php?option=content&task=view&id=141&Itemid=1Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin menyatakan bahawa pakatan pembangkang kini mula menyebarkan dakyah bahawa negara kini dalam keadaan tidak stabil semata-mata bagi mengalih kepercayaan rakyat kepada kepimpinan negara.

Menurutnya lagi,``Sangkaan sebegini sangat penting dalam negara kerana kita susah nak ubah mentaliti rakyat yang sudah dicemari dengan andaian mereka itu,'' katanya kepada pemberita selepas merasmikan Persidangan Kerjaya Bagi Pemimpin Malaysia Akan Datang di sini hari ini.

Dalam pada itu, Polis sedang membuat sekatang lalulintas menuju ke Parlimen bermula pada hari ini. Sekatan itu melibatkan jalan jalan menuju ke Parlimen. Kononnya, menurut kata polis, pembangkang sedang cuba untuk membuat perhimpunan berdekatan dengan bangunan tersebut.

Negara aman, tapi ada sekatan jalan raya. Tapi yang pelik, pembangkang pula yang di tuduh sebar dakyah. Tak ke hasut dan fitnah namanya?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive