KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 26, 2008

Ku Li menghadap Agong?

"Berdasarkan maklumat yang saya terima daripada beberapa sumber yang berwibawa, Abdullah sebenarnya sudah pun mengadap Agong di Istana Negara, Kuala Lumpur, pada kira-kira jam 6.30 petang, 25 Mac 2008.

"Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, pula diberitakan telah mengadap Baginda pada tengahari 24 Mac 2008," kata Ruhanie dalam blognya kuda-kepang.blogspot.com

Persoalan dan spekulasi timbul mengenai siapakah orang ketiga yang menghadap Yang di-Pertuan Agong selepas Abdullah menghadap baginda.

"Dan, seorang lagi tokoh Umno yang kini dikatakan sebagai "the man on the spot" dipercayai mengadap Baginda selepas Abdullah pada senja 25 Mac 2008.

"Berdasarkan info inilah saya membuat posting (bertajuk) 'Percaturan Politik Malaysia Terkini: Adakah Sesuatu Sedang Menggelegak?'" kata bekas Ahli Parlimen Parit Sulong itu.

Bagaimanapun, beliau enggan menyatakan "the man on the spot" itu.

"Selanjutnya, saya serahkan kepada kebijaksanaan dan imajinasi anda untuk meneruskan plot kisah ini".

Oleh kerana beliau menyebut "seorang lagi tokoh Umno yang kini dikatakan sebagai 'the man on the spot'", besar kemungkinan tokoh itu ialah Tengku Razaleigh. - harakahdaily

3 comments:

Head Shot said...

mungkin juga anwar ibrahim...

Anonymous said...

anwar ibrahim kut.

Kuda Lempoyang said...

Apa la Ku li la anwar la, aku rasa kak pidah sebab aku tengok dia dok sengeh je lately

Posting terkini

Blog Archive