KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 18, 2008

SKANDAL SEKS MASALAH PERIBADI?


minda-kembara

Malang sunggup pemimpin UMNO ini bila beliau menyatakan bahawa masalah yang dihadapi oleh Dr Chua Soi Lek adalah bersifat peribadi. Bermakna, apa yang dilakukan oleh Dr Chua adalah sesuatu perkara yang tidak ada kaitannya dengan perkara lain melainkan ianya satu tindakan yang bersifat peribadi.

Andaikata DVD tersebut tidak disebarkan kepada umum sebelum ini maka tidak menjadi kesalahan kepada mana-mana pemimpin UMNO/BN untuk bertindak seperti mana yang dilakukan oleh Dr Chua tetapi perlu pandai menjaga diri daripada diperangkap atau ditangkap.

Sudah pasti, kenyataan ini melegakan pemimpin UMNO/BN yang lain kerana Najib Razak sudah memberikan kelonggaran terhadap mereka dalam soal bersifat 'peribadi' atau mungkin Najib sendiri merasakan bahawa sekiranya perkara yang sama berlaku ke atasnya maka ianya tidak perlu dikecohkan kerana ianya bersifat peribadi.

Maka, rakyat juga tidak perlu membantah ataupun mengecam sekiranya pemimpin mereka melakukan perkara yang terkutuk seperti ini kerana ianya bersifat peribadi.

Akhirnya, mudahlah rakyat seluruhnya memberikan jawapan kepada mana-mana pihak termasuklah kepada pegawai pencegah maksiat, sekiranya mereka ditangkap jawapannya adalah seperti yang disebut oleh Najib Razak..."Ia bersifat PERIBADI!"
Khairul Faizi Ahmad Kamil

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive