KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 14, 2008

WARGA INDONESIA DAN KES CULIK

Sharlinie palsu: Wanita Indonesia ditahan
Mstar

PETALING JAYA: Polis menahan seorang wanita warga negara Indonesia tengah malam tadi kerana disyaki memberi maklumat palsu mengenai kehilangan kanak-kanak perempuan Sharlinie Mohd Nashar yang dipercayai diculik.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor SAC II Mazlan Mansor berkata wanita berusia 27 tahun itu yang bekerja sebagai pembantu rumah ditahan oleh satu unit khas polis di Johor Baharu setelah didapati beberapa kali menghantar SMS kepada bapa Sharlinie, Mohd Nashar Mat Hussin, 29, dengan memberi maklumat palsu dan menjadikan kes kehilangan Sharlinei, lima tahun, yang kini menjadi tumpuan di seluruh negara, sebagai bahan gurauan.

"Wanita itu telah menghantar SMS sejak hari pertama kehilangan kanak-kanak itu hingga hari ketiga.

(Dalam SMS itu) dia ada menyebut tentang perasaan dendam dan kanak-kanak itu akan dihantar pulang dalam tempoh dua hingga tiga hari lagi," katanya kepada pemberita di Ibupejabat Polis Daerah Petaling Jaya di sini hari ini. |More...|

No2umnO - Kalau dulu ketika kes Nurin disiasat terdapat seorang wanita Indonesia yang turut ditangkap. Gara gara SMS juga. Dan kini sudah ada seorang lagi warga Indonesia yang terlibat. Kenapa ye? Adakah ini tektik mewarnakan peristiwa siasatan atau apa?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive