KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 20, 2008

RAIS TERUS MELUKUT DI TEPI GANTANG

Rais harap PM pilih
utusan

KUALA LUMPUR 19 Feb. – Ahli Parlimen Jelebu, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berharap Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi akan memilihnya untuk menjadi calon pada Pilihan Raya Umum Ke-12 pada 8 Mac ini.

Menurutnya, kepercayaan daripada bahagian telah dinyatakan dan kini persiapan jentera pilihan raya di tempatnya sudah mencapai tahap terbaik untuk mencapai kemenangan lebih besar kali ini.

‘‘Persiapan tempat saya memuaskan. Jentera di bilik gerakan sedang berusaha sekeras mungkin untuk memastikan kemenangan UMNO di sana,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas pelancaran buku dan cakera padat (CD) Aku, Dia dan Lagu - Lagu-lagu Nostalgia Lirik Yusnor EF di Akademi Seni Budaya dan Warisan Kebangsaan (Aswara) di sini hari ini.

Tambah Rais, realitinya kini, jentera di kawasannya tidak perlu bekerja keras kerana usaha sebenarnya sudah dimulakan sejak empat tahun lepas.

‘‘Cabaran banyak. Isu pun banyak. Tetapi kita tahu rakyat hari ini bijak menilai dengan melihat sekeliling.

‘‘Cukup dengan melalui lebuh raya dari Singapura ke Kuala Lumpur. Semua keselesaan sudah disediakan kerajaan sejak dulu lagi,” ujarnya. (SELESA? ... jalan sesak bila hari raya sampai 12 jam)

Ketika ditanya tentang trend parti Pas yang suka mencemuh UMNO dan menarik orang Melayu untuk mengundi mereka, Rais berkata;

‘‘Pembangkang hari ini kucar-kacir. Tengok sahaja Pas yang suka mencemuh orang Melayu tanpa menyedari mereka juga orang sebenarnya Melayu.” (Kononnya la tu...memujuk pemimpin UMNO untuk calunkan dia .... kena buat perjuangan olok olok).

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive