KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 18, 2008

SAMBUTAN MAULIDDURRASUL CUBA DI SABOTAJ ADUN UMNO

wrlr

Kemenangan sudah dan seharusnya perancangan dan perlaksanaan adalah agenda utama kita. Demi agama dan bangsa setiap dari kita dipertanggungjawab untuk melakukan yang terbaik. Proses mengatur organisasi sedang giat dijalankan walau terdapat ruang dan sedikit longgar dalam meletakan individu berkaliber ditempatnya.

Saudara

Majlis Maulidur Rasul di peringkat negeri akan dilaksanakan pada 20/03/08. Program ini merupakan program pertama kerajaan baru alternatif namun sudah ketara ada pihak berhasrat untuk sabotaj dan menggagalkan acara itu, justeru itu saya rasa terpanggil dan berharap dengan bantuan rakan rakan kita mampu membuktikan pada musuh serta agen agen munafik bahawa setiap yang benar pasti mendapat pembelaan. Diantara intipati acara adalah seperti berikut :-

PROGRAM : MAULIDUR RASUL PERINGKAT NEGERI
KEHADIRAN : 4 - 5 RIBU
TETAMU : YAB AHMAD FAIRUS (TIM. KETUA MENTERI)
KONTIGEN : AGENSI KERAJAAN, SWASTA, BERKANUN DAN NGO
TEMPAT : MASJID JAMEK SEBERANG JAYA BERARAK KE TAPAK ESPO SEBERANG JAYA
MASA : 7.30 PAGI

PROGRAM ini besar kemungkinan akan di sabotaj oleh wakil rakyat umno terdiri dari YB Penaga, Sg Dua, Pinang Tunggal dan lain lain YB Pembangkang. Bertujuan untuk memalukan pihak pentadbiran alternatif dengan membesarkan melalui media sekiranya gagal menghimpun sebanyak kontigen dan agensi kerajaan. Mesyuarat yg baru berlalu Jumaat lalu jelas membuktikan terdapat anasir memboikot setelah program ini cuba di politikan. Jumlah kehadiran disekat dari 5 ribut kepada 2 ribu dan saya berharap pihak saudara dapat menwar warkan dan cuba membawa seramai mungkin penyokong alternatif pada pagi 20/03/08 di masjid seberang jaya.


Kerjasama saudara terlalu tinggi nilainya dan saya menanti respon agresif setiap pendokong keadilan dan islam.

takbir

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive