KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 6, 2008

Ibu rayu Sufiah pulang ke rumah


Kosmo - Ibu kepada Sufiah Yusof iaitu gadis yang pernah menjadi kanak-kanak pintar tetapi kini menjadi pelacur merayu kepada anaknya itu supaya pulang ke rumah, lapor sebuah akhbar semalam.

"Saya menggeletar setelah saya mengetahui apa yang terjadi pada dirinya," kata ibu Sufiah, Halimahton yang berasal dari Muar, Johor.

"Tidak ada seorang pun ibu yang menjangkakannya dan sebahagian diri saya diselubungi dengan tanggapan bahawa kami (beliau dan suaminya) menyebabkan dia ke arah itu," tambahnya.

"Saya tidak mengetahui apa yang berlegar di fikirannya tetapi saya enggan menghakimi dia dan saya mahu dia mengetahui pintu saya sentiasa terbuka bahawa saya di sini untuk dirinya," kata Halimahton.

Sepanjang minggu ini, dia berusaha untuk menghubungi anak perempuannya itu tetapi nombor telefon lama Sufiah berdering tanpa dibalas dengan sebarang jawapan.

"Saya tidak pernah melihat gambar-gambarnya dalam akhbar dan saya tidak mahu melihatnya (gambar separuh bogel Sufiah). more...


Hanya Sufiah yang tahu
PERJALANAN hidupnya sangat berliku walaupun dianugerahkan otak yang cukup pintar dalam matematik serta ditambah dengan wajah menarik. Namun kejayaan memasuki Universiti Oxford yang tersohor itu pada usia 13 tahun seolah-olah tidak memberi apa-apa kelebihan kepada Sufiah Yusof (gambar) dalam meniti hari dewasanya.

Lebih menyedihkan, menginjak usia 23 tahun, Sufiah yang sepatutnya mampu hidup sebagai wanita kaya dengan kepintarannya, kini terjerumus ke dalam pekerjaan hina iaitu pelacur di Britain. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive