KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 1, 2008

Balkis ke Bakti: Biarlah, Bakti juga hanya tinggal beberapa bulan

klpos
Ibrahim baba


(...) B tidak mahu berbicara panjang tindak tanduk beliau dan jawatankuasanya itu mengikuti perlembagaan atau tidak. Tetapi kini dana itu sudahpun dipindahkan ke dana BAKTI.

Biarlah di situ. Daripada mereka berbelanja habis atau memindahkan ke tabung-tabung lain lebih baik mereka pindahkan ke tabung BAKTI.

Hanya sekadar beberapa bulan lagi, jawatankuasa BAKTI akan bertukar tangan. Maka tidak ke mana pun dana itu … apabila Pakatan Rakyat mengambil alih.

Tetapi … pssst … jangan beritahu mereka, nanti mereka pindah pulak dana itu entah ke mana atau mereka perhabiskan dengan lawatan ke Eropah pulak!

Namun, IB tetap menanti hasil siasatan kes ini. Di sini bakal menguji keberanian Pak Lah dan Khir Toyo.

Umun ketahui bahawa Khir Toyo kini amat lantang menentang Pak Lah. Inilah peluang terbaik Pak Lah untuk menguji keberanian Khir Toyo untuk terus di sebelah Mahathir atau dia terpaksa mengalah untuk bertukar kem.

Jika Khir sayangkan isterinya dan ingin selamatkan isterinya dari terhumban dalam penjara akibat siasatan kes pecah amanah (Criminal Breach of Trust - CBT), maka terpaksalah beliau mengalih “kiblat”nya. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive