KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 1, 2008

Balkis setaraf dengan JKKK

siasahdaily - Anggota Parlimen Kuala Langat, Dr Che Rosli Che Mat menyifatkan tindakan para isteri Adun Barisan Nasional (BN) di Selangor yang bernaung di bawah Balkis selama ini sama saja tarafnya dengan anggota Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK).

"Jika anggota JKKK membawa lari semua kerusi dan meja dari dewan-dewan orang ramai milik kerajaan selepas BN kalah, mereka ini membawa lari wang RM9.9 juta milik rakyat," kata beliau kepada Siasah.
No2umno - Balkis setaraf dengan JKKK - satu tajuk yang menarik, membuatkan wak menyunting artikel ini. Ada kebenarannya ...... Apa yang berlaku selepas kemenangan Pakatan Rakyat, gedowak gedowak UMNO dan BN, lari meninggalkan sarang membawa bersama harta yang kononnya milik mereka. Fail di bakar, Buku di curi, kerusi meja di angkut dan sebagainya. Balkis ... sama seperti JKKK dan tidak lupa pada GURU SEKOLAH KEMAS. Mentaliti UMNO, kalau bukan mereka, tiada hak untuk bantu rakyat. Mana diorang sekolah? Sesiapa boleh tolong jelaskan .....?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive