KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 1, 2008

Wan Junaidi: Teruskan siaran langsung Dewan Rakyat

Mstar - Timbalan Speaker Dewan Rakyat, Datuk Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar berkata, kerajaan patut bersifat fleksibel mengenai isu ini memandangkan masih terlalu awal untuk membuat penilaian semula siaran langsung setengah jam tersebut .

"Saya berpendapat kerajaan cuba dulu sama ada ini fenomena hari pertama atau ia akan berterusan," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Beliau yang tidak bersetuju dengan kajian semula siaran langsung berkata, oleh kerana Dewan Rakyat baru bersidang semalam, ada kemungkinan sikap wakil rakyat yang sesetengahnya tidak disenangi akan berubah pada persidangan akan datang.

Wan Junaidi yakin selepas publisiti meluas sikap negatif wakil rakyat yang mengganggu sesi soal jawab Dewan Rakyat, mungkin ada perubahan positif di kalangan mereka bagi menunjukkan rasa hormat terhadap persidangan Dewan Rakyat. more...

No2umnO - Apa yang ditakutkan sangat. Pengadil ada, pengaman ada, undang undang dan semua ada otak. Apa lah yang ditakutkan dek segelintir kepimpinan kerajaan. Cakap berderau derau rupanya bukan jantan rupanye.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive