KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 1, 2008

SHABERY SEDANG CIPTA ALASAN HENTI SIARAN LANGSUNG

Seorang pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sri Andalas, M. Jochim berkata, dia dan rakan-rakan sebelum ini menjangka sidang Dewan berjalan secara profesional dengan ahli-ahli Parlimen membangkitkan pelbagai isu.

Bagaimanapun, dia mengakui terkejut melihat ahli Parlimen bertindak seperti kanak-kanak apabila menggelarkan satu sama lain dengan panggilan tertentu.

‘‘Saya menjangka persidangan ini akan berlangsung dalam suasana formal apabila ahli-ahli Parlimen mengemukakan pandangan mereka tetapi lain pula yang berlaku.

‘‘Saya tak sangka mereka saling memanggil satu sama lain dengan pelbagai panggilan, seperti budak-budak,” katanya ketika ditemui di bangunan Parlimen hari ini. more - Utusanloya

No2umnO - Pelajar pun tonton, BN tambah malu .....Diatas adalah berita Utusan Meloya, kaedah tambahan untuk jelas kenapa Siaran langsung perlu dihentikan. Apa muslihat Shabery dan atas arahan siapa kah usaha tersebut di lakukan? Propaganda lagi ........ Halang usaha pembatalan ini adalah usaha tidak demokratik. Ada muslihat tersembunyi. Ketakutan dan kekalutan pemimpin negara kita. Mahu di halang sidang ganas Parlimen, belum sampai tahap membaling kerusi. Tapi di saluran lain masih banyak cerita romantik, cium ciuman lucah, serang tembakan ganas dan macam macam lagi ...... Apa bezanya?

Pendapat cetek akal wak adalah .... teruskan. Sesiapa yang bertindak kurang sopan di kenakan tindakan. Yang kurang ajar di dedahkan clip tingkah laku mereka sebelum di berikan nasihat. Ini semua adalah pada kuasa Yang di Pertua Dewan. Kalau bijak, semua masalah selesai. So siapa yang sebenarnya yang bimbang?

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive