KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 11, 2008

Jumaat ini ... Protes minyak !!!



Aku tak mahu lupakan isu ini. AKu terkena semua orang terkena. Menteri tak terjejas pun. Semua boleh senyum lagi. Siang macam sibuk, tapi malam diorang lepak kat hotel hotel lagi.

AKu pusing kota hari ini sudah membelanjakan RM100 duit minyak. Bukan jauh, tapi tangki minyak macam berlobang lobang. Kalau dulu, aku tengok jarum KM/h, takut speed trap...tapi kali ni aku asyik tengok jarum minyak, takut oil trap pulak. Tak boleh nak concentrate kat jalan pun. Poket bergetar, jantung berdenyut denyut ... Semua masih marah lagi dengan gelembong kerajaan menaikkan harga minyak. Korang ingat tau ... hari jumaat ni kat Kuala Lumpur. Protes minyak naik, dengan Pemuda Pakatan Rakyat .... kasi gempak sama diorang.

Baca blog berkaitan
Minyak naik : Jual kereta pakai basikal [zamreey]
Hujah yang tak diterima rakyat, minyak dunia naik, minyak kita naik. [mpppendang]
Gurindam Minyak Naik ... Untuk Pak Lah [kerisnogasostro]
MINYAK NAIK VS NAIK MINYAK [cikgunuri]
Minyak Naik: Kerajaan BN Sedang Kelirukan Rakyat... [blogdaily69]
RE: Hujah Pemimpin Negara Membodohkan Rakyat? [iluvislam]
Semua Barang Naik Harga! Satu Saja Turun; Air Hujan- Abdul Rahman ... [annaziri]
motor baru aku selepas harga minyak naik [encikaiye]
FAKTA MINYAK NAIK, BETUL ATAU SALAH?? [halalonline]
Nak Tau Kenapa Minyak Naik?Nah...Ni Dia Sebabnya!!! [proreformasi]
Setidak-tidaknya pandanglah ke bawah ni.. [snapsnclicks]
Kecewa lagi. [notabernoktah]
Naikkan harga minyak untuk tolong rakyat.... KEPALA LUTUT KAU [jengx3]
pantun politik untuk barisan nasional [muyyag]
Mari Ubah Gaya Hidup [faqir2]
Orang Kampong Merungut [ramli-dap]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive