KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 11, 2008

Syabas BPR !!!

Hebatnya BPR ... laju bagai nak rak kalau buat kerja. Tak sampai sebulan lapuran dibuat, bergegas siasat. menggeletek lah orang dalam tu. Itu lah badan yang cergas dan boragas. Kenapa kita ragu ragu dengan BPR ... buktinya ini,

BPR siasat pegawai MB S'gor 4 jam
Pengarahnya BPR Selangor, Ja'afar Mahad berkata pihaknya mengambil masa kira-kira empat jam untuk mengambil keterangan daripada pegawai kanan terbabit yang tiba di pejabatnya di Shah Alam, pada jam 6 petang semalam.

"Kita sudah ambil keterangan pegawai terbabit hari ini dan hasil siasatan akan diketahui dalam jangka masa terdekat ini," katanya kepada Bernama semalam.

Minggu lepas, sekumpulan empat orang yang mendakwa ahli PKR membuat laporan kepada BPR dengan dakwaan pegawai kanan tersebut menggunakan kepala surat pejabatan menteri besar tanpa keizinan.

Mereka mendakwa mempunyai dokumen yang membuktikan pegawai kanan terbabit terlibat dalam meluluskan kontrak dan tender itu kepada empat buah syarikat tanpa pengetahuan menteri besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. - Malaysiakini
Tapi apa jadi dengan kes PKR lodges report over Balkis funds

E eh lehhhhh . .... tak kan nak berkira kot. Badan Pengelentong Rakyat ...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive