KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 11, 2008

Ramy Iskandar, Ahli UMNO [02199509]

perisikrakyat - Assalamu'alaikum...

Hai...nama saya Remy Iskandar Mustapar...nombor daftar ahli UMNO saya ialah - 02199509...saya adalah pemuda UMNO cawangan Telok Pulai,Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Alam Shah,Klang & saya adalah pengundi berdaftar & pengundi di peti undi Tuan Mee DUN Ijok...

Saya ialah individu yang membuat laporan kepada BPR berkenaan salahguna kuasa seorang pegawai kanan Menteri Besar Selangor baru-baru ini.saya juga telah menipu identiti saya "kununnya" saya adalah ahli PKR Bahagian Kuala Selangor & Ketua Angkatan Muda KeADILan(AMK)Cawangan Pasir Tuntung.

Hari ini rahsia saya telah terbongkar...rahsia saya terbongkar kerana saya bodoh...saya tak fikir bahawa Pemimpin Bahagian Tanjong Karang akan menyiasat kesahihan identiti saya...saya juga bodoh kerana saya tidak belajar dari kesilapan sepupu saya iaitu Shahid...kami sama-sama bodoh...ya...saya akui saya bodoh,tetapi kebodohan saya berasas...

Asasnya ialah saya ahli UMNO & no pendaftaran ahli saya ialah - 02199509.sebagai ahli UMNO saya memang patut bersikap bodoh.saya tidak boleh menjadi lebih cerdik dari pemimpin saya kerana saya seorang yang "taksub" pada pemimpin saya...saya perlu mencontohi pemimpin saya.

Siapa yang tak kenal Pak Lah?anda kenal Najib?anda kenal Shahrir?itu semua adalah idola saya!saya amat kagum dengan mereka-mereka itu...sebab itulah saya juga turut sama memeriahkan lagi negara Malaysia dengan pembohongan@penipuan...saya amat berbangga dengan perbuatan saya...malu?apa itu malu?wang lebih penting dari "kemaluan" bagi saya.anda tahu apa?anda bukan ahli UMNO.saya ahli UMNO & saya lebih tahu...

Walau bagaimanapun,saya akan berusaha lagi untuk menipu seluruh rakyat Malaysia sebagaimana yang dilakukan oleh para pemimpin saya sebelum ini.kemana tumpahnya kuah kalau tidak kenasi?

Saya juga berterima kasih kepada Timbalan Ketua Bahagian PKR Bahagian Kuala Selangor Encik Arshad Abu Bakar kerana berjaya mendedahkan penipuan saya.saya memang bodoh...tapi tak mengapa sebab saya ahli UMNO dengan nombor pendaftara ahli - 02199509.

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada editor akhbar Sinar Harian yang telah sudi menyiarkan pendedahan tentang diri saya didalam akhbar Sinar Harian hari ini.terima kasih juga kepada Topengperak_Xinwugi kerana sudi menaip kisah tentang diri saya untuk didedahkan kepada pengetahuan semua pembaca...kepada para pembaca - tunggulah pembohongan & penipuan yang seterusnya daripada saya...akhir kata dari saya "UMNO - Dulu,Kini & Selamanya(pembohong)".

Sekian Terima Kasih.

Oh...saya terlupa 1 perkara.disini saya sertakan sekali nombor talifon saya & alamat saya.sila hubungi saya bila-bila masa sekiranya anda berminat untuk bersekongkol dengan saya : 013-6407888 @ 03-32648059 di alamat Batu 22 1/2, Pasir Tuntung, 45700 Bukit Rotan.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive