KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 11, 2008

Orang Sarawak pengecut?

Samada pengecut, kaya atau tak ambil tahu. Tapi politik kat Sarawak ganas sikit. Kalau berlawan arus, bakal berdepan dengan ugut. Semua orang politik tau. Kat Sarawak, kalau berani sangat .... esok kepala kat semak, tangan kat hutan, kemaluan kat rumah dan Telinga kat ofis. Kalau tak caya tanya pada orang politik yang berkempen kat sana.

Tapi tabik gua bagi sama ni Ketua Bahagian Keadilan nihhh......

"Saya sudah maklumkan kepada ahli PKR, DAP, PAS dan rakyat miskin untuk menghadiri demonstrasi aman ini tetapi semua tidak hadir... semua mungkin takut," katanya kepada pemberita dengan nada kecewa di hadapan kediaman rasmi Ketua Menteri.

Selepas itu, Saidin ke pondok pengawal di situ meminta kebenaran berjumpa dengan Taib, namun beliau dimaklumkan Ketua Menteri berada di luar negara.

"Saya tidak pandai membaca. Saya tidak tahu Ketua Menteri berada di luar negara.

Kalau beliau ada, saya hanya mahu menyampaikan mesej kepada beliau," kata peniaga kecil itu.

Hampir sejam menunggu hingga 10 pagi, Saidin masih berseorangan. - klpos

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive