KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 11, 2008

Kes Irene: Tangguh lagi?

irene fernandez 01Kes Irene tertangguh lagi...
malaysiakini - Bagaimanapun, kekurangan penjelasan mengenai bagaimana dokumen tersebut ditemui semula dan kesukaran membaca tulisan majistret yang mendengar kes tersebut sebelum ini, memaksa ia ditangguhkan sehingga 5 Ogos lalu.

Hari ini, peguamnya, M Puravalen meminta penjelasan Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, Datuk Mohamad Apandi Ali mengenai bagaimana dokumen yang hilang sebelum ini, ditemui semula, tetapi hakim itu tidak dapat menjawabnya.

Hakim kemudiannya membaca surat yang dierimanya dari mahkamah berkenaan yang hanya menyatakan bahawa dokumen-dokumen tersebut telah ditemui semula.

Bagaimanapun, Puravalen meminta hakim mengambil tindakan terhadap pihak-pihak yang bertanggungjawab dan untuk rekod, mendapatkan penjelasan mengenai bagaimana dokumen-dokumen tersebut ditemui semula.... selanjutnya.
Gua masih ingat lagi kata bos gua dulu .... dia kata "Undang undang manusia bikin." Lepas tu dia ketawa ... maknanya kalau undang undang manusia bikin, semua boleh gelembong. Dulu adalah kecoh sikit pasal kes mahkamah yang tertangguh-tangguh. Baca ini - Tumpu peguam terkenal antara punca kes tertangguh.

Macam macam lah alasan yang ada. Peguam, hakim dan menteri pun bagi alasan masing masing ... tapi kelau di dalam kes ni... aku rasa ada yang tak kena.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive