KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 11, 2008

Maka, Mahfuz pun bersabda

matsamankati - [...] Kalau tak ada angin, pasai apa Husam bagi warning untuk mengambil tindakan kepada mereka yang berunding dengan Umno? Pasai apa Mat Sabu bagi warning? Awat, Husam dengan Mat Sabu kena sawan ka?

La ni, baru Mahfuz berani cakap. Sebab dah tengok BN akan tumbang dan Anwar begitu yakin. Memang betul la, tiada rundingan dengan Umno lagi. Aku pun dah tau sebelum hang cakap.

So, pasai MP BN nak join kita not a problem anymore. 9 orang member Pas yang ugut nak keluar tu pun, dah OK dah. Hari ni depa ada meeting khas dan semua setuju.

So, Mahfuz hanya bercakap setelah semua rundingan dengan Umno dihentikan. Tak pa la. Diam-diam saja sudah la. Tapi yang tuduh orang buat fitnah pasai apa?

Kemudian Mahfuz kata lagi,

"Tentunya PAS tidak sama sekali terfikir untuk mengkhianati mandat dan menghakiskan kepercayaan yang telah diberikan oleh rakyat," katanya.

Yang ni pun, kalau hang diam, aku boleh diam. Tapi bila hang cakap lebih, aku kena tunjuk jugak. Sebab aku tak mau tergolong didalam orang-orang macam hang kata.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive