KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 7, 2008

PILIHANRAYA PADA 12HB FEBRUARI 2008 - Ramalan

Pilihanraya bulan February
idhamlim.blogspot

GEMPAR. Penulis malam tadi ke Kuala Lumpur, gencar dengan berita dari ibu kota mengatakan PR Umum ke 12 akan diadakan pada bulan Feb selepas Tahun Baru Cina.

Bagi pernulis masakan pokok akan bergoyang kalau tidak ada angin. Kebenarannya ada dengan pelbagai krisis yang melanda batang tubuh Kerajaan BN menyebabkan mereka tidak boleh menunggu lama.

Yang penting kita telah bersedia untuk berlawan walaupun SPR bukan lagi pengadil tetapi telah memakai jersi UMNO. Lawan tetap Lawan.

No2umnO - Sebenarnya tiada seorang pun sebelum ini menyatakan 'Bulan February' sebagai bulan Pilihanraya yang ke 12. Dan keratan artikel oleh 'Cina Islam' ini adalah satu satunya artikel yang menyatakan sedemikian. Sebenar No2umnO telah diberitahu tentang kemungkinan PRU 12 pada bulan February sejak tahun lepas lagi, yakni ketika HARI RAYA AIDIL FITRI 2007. Untuk lebih sepesifik, tarikh yang dinyatakan kepada No2umnO adalah pada 12hb February 2008. Jika tidak percaya....kita nantikan sejauh mana kebenaran info tersebut.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive