KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 26, 2008

LAYANAN ISTIMEWA UNTUK UMNO

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Muhammad Sabtu Osman, mengesahkan bekas menteri yang didakwa mencabul seorang pekerja sebuah hotel terkemuka di ibu kota sudah dipanggil untuk memberikan keterangan berhubung kejadian terbabit.

“Dia hadir untuk diambil keterangan pada jam 11 pagi tadi (semalam), apabila diminta berbuat demikian,” katanya yang enggan mengulas lanjut berhubung jenis keterangan yang diambil daripada bekas menteri itu.

Menurutnya, keterangan yang diambil adalah prosedur biasa untuk membantu siasatan. Bagaimanapun, beliau merahsiakan lokasi keterangan bekas menteri itu diambil. - Hmetro
Dan berikut adalah berita yang lalu ....
Dr Wan Azizah Dan Azmin Disiasat di IPK Shah Alam

Kuala Lumpur, 16 April – Hasil rundingan diantara peguam pemimpin KeADILan dan polis membuahkan hasil dengan pihak polis berkunjung ke Pejabat Menteri Besar Selangor di Shah Alam bagi mengambil kenyataan dari MB Khalid Ibrahim tengahari tadi.

Pihak polis tiba di pejabat MB sekitar jam 1 tengahari dan kenyataan selesai diambil selepas kira-kira 20 minit - Suarakeadilan

No2umnO - Bila lah polis nak berubah?

1 comments:

Anonymous said...

Our police knows only how to polish, instead of punishing.

Taking enquiries also so facing so much of difficulties, waa lau, as if they are learning it from AAB, their ah tau...!

Like father, like son, now talking about MCAC or rather copying from ICAC, is such a joke, when they cant even handle the autonomy of the police force.

Malaysia BOLEH>>>>>>>

Posting terkini

Blog Archive