KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 8, 2008

JAMLUS KATA RUGI KALAU TAK PILIH KHAIRY UNTUK KETUA PEMUDA ..... Uwekkk

BHairan - Ketua Pemuda Umno Negeri Sembilan, Datuk Jamlus Aziz berkata calon yang paling layak mengisi jawatan Ketua Pemuda Umno yang akan dikosongkan oleh Datuk Seri Hishammuddin Hussein ialah Naib Ketua Pemuda, Khairy Jamaluddin.

Beliau berkata, ini sudah semestinya kerana mengikut proses haraki parti, Khairy adalah orang nombor dua selepas Hishammuddin dan apabila Hishammuddin mengumumkan keputusan tidak mempertahankan jawatannya pada pemilihan parti Disember depan, calon paling layak mengisi kekosongan itu ialah Khairy.

"Kita akan rugi jika kita tidak memilih Khairy sebagai Ketua Pemuda Umno kerana kita sudah gilap beliau untuk memimpin Pemuda Umno selama ini. Selain taat setianya kepada parti, Khairy diakui mempunyai kebolehan dan berkemampuan.

"Ini terbukti kerana beliau banyak membantu Hishammuddin dan aktif dalam Pemuda Umno serta pengorbanannya, terutama pada tiga pilihan raya kecil tahun lalu apabila Barisan Nasional (BN) mencapai kemenangan yang begitu menyerlah sekali,” katanya di sini, hari ini. More...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive