KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 8, 2008

Sang Kelembai Berpelukan Dengan Abdullah di Sabah

Msomelayu
SUKAR untuk ditafsirkan apakah lawatan 10 to 10, (sepuluh pagi hingga sepuluh malam) Abdullah Ahmad Badawi ke Sabah semalam (7 Mac) membawa kejayaan ataupun sebaliknya.

Yang pastinya lawatan itu penting dan hasil daripada kesan lawatan itu ditunggu orang ramai.
Apakah ia boleh menamatkan spekulasi yang hangat tersebar di Sabah sekarang ini, kononnya beberapa ahli PArlimen BN akan menyeberang bersama pembangkang ataupun sebaliknya?

Bagaimana pun bagi komuniti penulis dan blogers kunjungan Perdana Menteri itu tidak dirasakan begitu penting dan memberi apa-apa kesan tambahan kepada kredibilitinya atau untuk proses pembaikpulihan Umno/BN. Tidak ada apa-apa istimewanya kerana penulis dan bloger sudah lama membaca apa yang akan berlaku dan telah menulis apa yang telah berlaku lama sebelum ini.

Kriritkan yang dilemparkan kepada Perdana Menteri itu walaupun sarat dengan emosi, nakal dan kadang kala biadab, namun niatnya tetap ikhlas ialah untuk memperbetulkan kelemahan beliau. Banyak sebab dari kacamata penulis/bloger tentang kelemahannya dan kesilapan-kesipalan dilalukan sebagai Perdana Menteri.

Sikapnya membiarkan menantunya menguasai dan mencampuri urusan pentadbiran kerajaan adalah antara puncanya dan menjadi masalah Abdullah tidak disenangi. Kerana sikap dan terlalu bijak Khairy bagi masyarakat penulis atau bloger telah menyebabkan damge tertimba kepada Abdullah. more...

Rujuk:
Blogger pertama yang dipecat dari UMNO ‘ sudah korner ’…
Sumber dari dalam UMNO juga mengesahkan bahawa ‘kos’ membawa pulang Zaharin ke pangkuan Pak Lah dikatakan mencecah RM1 juta.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive