KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 8, 2008

Selangor teruskan projek ternak babi

Utusan Meloya - Kerajaan campuran Parti Keadilan Rakyat (PKR), DAP dan Pas Selangor tetap meneruskan projek ternakan babi moden di negeri itu walaupun mendapat bantahan pelbagai pihak termasuk orang ramai dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO).

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, projek itu yang akan dilaksanakan di Sepang sebenarnya telah diluluskan oleh kerajaan negeri sebelum ini pada 30 Januari lalu.

Justeru, jelasnya, barisan Exco Selangor yang bermesyuarat Rabu lalu merasakan amat wajar untuk meneruskan projek berkenaan memandangkan kawasan tersebut telah menjadi tapak utama ladang babi di negeri ini.


Komen diperolehi dari Tranungkite - by reformasirakyat

Tadi TV3 MB Selangor dah jelaskan.
Pada mesyuarat exco zaman Be End diaorang dah luluskan projek kandang babi tersebut.

So saper yang bagi kelulusan beb.
Aku tahu lepas ni korang mesti cakap, kenapa nak teruskan.
MB cakap masa mesyuarat exco Be end diorang arahkan supaya semua penternak babi supaya letak satu pusat ternak, so Be End punya idea beb. Aduh.....ludah jilat balik beb.

2 comments:

Anonymous said...

huhu...
bijak jugak si tan sri khalid nikan..???
saje je utarakan kontroversi sikit...
pastu hentam balik...
haha....mendapattt ko.....

Anonymous said...

oooo kalau macam tu tak salahlah pas sokong utk modenkan aje...lepas ni kena call sahabatku utk jelaskan isu sebenar...sorrylah pemimpin.itulah kena jelaskan pada rakyat,ialah media umno mesti nak mainkan isu.org tak da internet susah nak dapat maklumat yg tepat,bila gaknya selangor nak keluarkan lidah resmi mereka,supaya pengundi dpt infomation yg tepat.

Posting terkini

Blog Archive