KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 26, 2008

Bapa Mertua telefon SPR bantu menantu...

antikhairy

Jika SPR tidak berat sebelah,Badrul Hisham sudah menang percuma. Menantu PM yang meletakkan tarikh semalam di borang penamaan calonnya dibantah oleh Badrul yang lebih dikenali sebagai Chegubard.

Pegawai SPR hampir membuat keputusan untuk menerima bantahan. Panggilan daripada PM telah menyebabkan pegawai SPR membernarkan borang penamaan calon menantu PM diluluskan.

Begitulah pilihanraya di Malaysia, baru bermula sudah bermacam-macam penipuan. Walaubagaimanapun, Anak Jati Rembau tidak akan membiarkan menantu PM untuk menang mudah.

Nantikanlah serangan kami....

Anak Jati Rembau.

2 comments:

Anonymous said...

Hanya Rakyat Malaysia Yang Bodoh, Bebah, Kayu, Sial, Mangkuk Jamban, Tunggul, Najis, Haramjadah,Celaka, Sahaja Yang akan Sokong BEruk Sekor Ni..

KHAIRY BERUK...!! KHAIRY BERUK!

Anonymous said...

haram zade, haram jadah, cibai,pundek, korok mu, butuh pak han,puki mak,babi,celaka,anakharam,berok mat ye,pelag,bewak,batu kao, ......punya kuda tunggangan BN,


WAHAI PENGERUSI SURUHANJAYA PENIPU RAKYAT yang dilanjutkan umur persaraan!, masuklah kamu dalam golongan Rahim Noor,Mokhtar Dugong dan seangkatan dengannya..kerana perbuatan khianat dan menipu!

....tambah lagi, babi celaka..sampai bila pilihantaya nak BERSIH

Posting terkini

Blog Archive