KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 26, 2008

KAUM INDIA MARAH, "SURUH YB BAYAR !!!"

CALUN BN N49- SERI ANDALAS - KAMALA a/p GANAPATHY

Kaum India seramai 150 orang telah memenuhi ruang bawah pejabat Adun KAMALA a/p GANAPATHY untuk mendapatkan wang upah sebanyak RM300 seorang untuk sebuah kereta.

Wang tersebut adalah untuk upah ber'konvoi' dari Sri Muda ke Kampung Jawa sambil membawa bersama bendera Barisan Nasional. DIkhabarkan berita itu telah tersebar dan menyebabkan ruang bawah pejabat yang terdiri dari rumah kedai 2 tingkat telah dipenuhi ramai kaum India dengan kenderaan mereka.

Menyedihkan, apabila mereka sampai ke pejabat, Adun KAMALA a/p GANAPATHY di dapati tiada. Mereka tidak dapat mengesahkan sebarang tawaran tersebut dan menyebabkan orang ramai menjadi marah.

Di bahagian bawah pejabat Adun tersebut terdapat sebuah restoran dan sementara mereka menantikan kehadiran Adun tersebut, orang ramai memesan minuman dan makanan. Apabila Adun masih tidak sampai, orang ramai yang tidak sabar telah meninggalkan restoran tanpa membuat sebarang bayaran. Pesan mereka " MINTA YB BAYAR BIL"

Sehingga kini tidak diketahui sejauh mana kebenaran tawaran tersebut. Tipu atau berita angin? Yang pasti, tokey restoran tu pasti pening.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive