KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 23, 2008

Setiap hari saya celakakan Khairy!

penarikbeca.blogspot.com

Rembau bagai kampung saya. Isteri saya orang Rembau. Kata orang Nogori, bersemondo.

Hari ini, alangkah pedihnya hati saya bila orang yang sangat saya benci, Khairy Jamaluddin, akan bertanding di Parlimen Rembau.

Biasanya saya bercermat juga bila menulis dalam blog ini. Apa lagi kalau menulis untuk penerbitan orang lain.

Tetapi, hari ini saya mengaku terus terang - sebesar mana kebencian saya kepada syaitan, sebesar itulah kebencian saya kepada Khairy. Setiap hari saya memohon Allah melaknatkan menantu Perdana Menteri itu.

"Allhummal 'anil jibta wat-toghut!"

Kalau Khairy menang, saya akan menyesali orang-orang Umno Rembau seumur hidup saya. Dan, saya yakin teramat yakin, jika Allah melimpahkan hidayah kepada mereka, mereka juga akan menyesal seumur hidup.

Saya malas nak sebut apa-apa lagi melainkan berjanji kepada Allah bahawa setiap hari selepas solat Subuh dan 'Asar (atau Maghrib), saya akan melaknatkan jibt dan taghut (yang melampaui batas) seluruhnya, termasuk Khairy - melainkan saya terlupa. Saya akan berusaha agar tidak lupa melaknatkan jibt dan taghut; golongan yang disebut Allah dalam firman-Nya dalam surah An-Nisa' ayat 51

أَلَمْ تَرَ إِلَى الَّذِينَ أُوتُوا نَصِيبًا مِنْ الْكِتَبِ يُؤْمِنُونَ بِالْجِبْتِ وَالطَّغُوتِ وَيَقُولُونَ لِلَّذِينَ كَفَرُوا هَؤُلَاءِ أَهْدَى مِنْ الَّذِينَ ءامَنُوا سَبِيلًا

Kalau pandai Orang Putih, bacalah The Khairy Chronicles. Kalau tak pandai, baca Hikayat Khairy Jamaludin: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 1415 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20/1 - 20/2 - 20/3 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33.

Sehingga hari ini, orang yang setiap hari saya laknati itu tidak menjawab pertanyaan Dr Mahathir: "Di mana dia dapat duit RM9 juta… dia kata pinjam dekat kawan… siapa dia kawan yang bagi pinjam sampai RM9 juta..saya pun nak pinjam jugak.

"Barangkali ada juga dikalangan Pemuda-pemuda UMNO nak pinjam RM9 juta nak beli saham ECM-Libra…boleh ke orang lain pergi pinjam. Pasal apa kawan tu bagi (pinjam)…kalau nak pinjam di bank, boleh ke kita pergi ke bank nak pinjam RM9 juta nak beli saham ECM-Libra.

"Suruh ahli-ahli UMNO ke bank pinjam RM9 juta…kalau boleh dapat".

Sehingga hari ini orang yang saya celakakan setiap hari itu menikus terhadap cabaran Matthias Chang supaya berdebat dengannya. Mengapa penakut! Mengapa pengecut!

Orang-orang kampung isteri saya di Rembau, selamatkan Malaysia! Orang-orang Umno Rembau, Tun Dr Mahathir Mohamad pesan supaya merujuk kepada ulama sebelum mengundi.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive