KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 23, 2008

UMNO T'GANU: Bantahan kian parah

aTaktik KOTOR IDRIS menjerat diri: Bantahan kian parah
tranungkite.net

Oleh yb_pmn

"Akhirnya taktik kotor Pemimpin DIKTATOR baru REJIM Hadhori Terengganu Idris Jusoh al-Hitleri telah memerangkap dirinya sendiri dalam menghadapi PRU12 ini. Selain menggunakan taktik kotor dengan berjanji sehingga saat akhir utk menyenaraikan nama-nama calon popular serta nama-nama besar kekal ditampuk masing-masing, Idris sebenarnya telah bermain dengan api.

Diktator ala Rejim Viet Kong ini bijak menabur janji dengan menghantar SMS atau menelefon musuh-musuh yang digugurkannnya sehari sebelum mengumumkan senarai calon. Keadaan itu telah membuatkan musuh-musuh mereka merasa amat selesa dan tidak bimbang dengan kedudukan mereka itu.

Apa alasannya Idris berbuat sedemikian? Tidak lain untuk menyalahkan Ketua Rejimnya: Pok Loh al-bodohwi yang tidak menyenaraikan mereka saat akhir. Justeru, Deris berharap akan terlepas dan dapat cuci tangan apabila disoal bertalu-talu oleh AJK DIKTATORnya yang digugurkan.

Malangnya, segala taktik licik Ketua Hadhori Terengganu itu telah dihidu oleh Man Bakar, Tengku Putera, Md. Rosli, Shapian serta Nizam.

Susulannya, beberapa rentetan siri demontrasi jalanan tanpa PERMIT telah diadakan oleh pengikut pihak berkenaan di dua lokasi strategik: di hadapan Wisma Darul Iman dan Kediaman Rasmi MB Terengganu, Batu Buruk.

Team Shapian, Man Bakar dan Tengku Putera (Kure) telah bergabung semalam dan kini dilihat akan merebak semakin meluas lagi. Jika TIADA HALANGAN, HANYA PELUANG, petang ini selepas jumaat....akan berlaku satu protes luar biasa daripada Team yang digugurkan bagi menunjukkan ketidak puasan mereka.

W/pun sedar nama yang dikeluarkan sebagai calon tidak akan dipadam atau diubah semula, sekurang-kurangnya mereka bergabung untuk menunjukkan kepada rakyat bahawa zaman Idrislah puak-puak AMENO paling teruk berpecah. Malah di Hulu Terengganu ada masyarakat setempat telah menelefon bakal calon DUN Telemong Rozi Mamat dengan menyatakan bahawa kumpulan mereka akan MEMANGKAH PAS DAN BA untuk Parlimen dan hanya akan menyokong Rozi untuk DUN.

Begitu juga dengan Parlimen KUala Nerus, dan paling Parah diwartakan TGHH akan menang besar di Parlimen Marang. Kumpulan Air Puteh dan Kemasik turut menyuarakan sedemikian, malah tidak kurang hangatnya sokongan ahli AMENO akan beralih arah kepada PAS di Setiu.

Dengan segala kekalutan itu, ianya akan memberikan kesan nyata kepada kedudukan Idris, di mana beliau dilapurkan akan tumbang dengan majoriti besar di DUN JERTIH. Kini laporan SB menunjukkan ramai pemimpin baru Bee End itu akan rebah, namun DIKTATOR DERIH tetap dengan keputusannya, kerana beliau tahu inilah saat-saat akhirnya sebagai MB Terengganu.

Kepada penyokong Bee End yang hampa: Jangan lupa turun ke Batu Buruk beramai-ramai petang ini untuk bergabung dalam demotrasi HARAM Bee End AMENO..dan disarankan semua penyokong ini menubuhkan parti baru AMYES....TAKBIR!!!
"

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive