KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 29, 2008

Taktik “gengsterisme” menantu Pak Lah bermula di Rembau

antikhairy

Inilah yang telah dilaporkan oleh calon Parti Keadilan Rakyat, anak Negeri Sembilan terhadap menantu Pak Lah anak kelahiran Kuwait dan tidak pernah membesar di Malaysia. Sikap jahat mengoyak poster calon dan menurunkan poster Parti Keadilan Rakyat Malaysia merupakan taktik jahat menantu Pak Lah.

Menurut laporan yang kami terima, sokongan mula hadir mencurah-curah dengan cara kempen anak muda Bekas Cikgu sekolah dan lulusan South Korea ini yang bersantun dan menunjukkan keperibadian anak jati Negeri Sembilan berbanding dengan sikap angkuh menantu Pak Lah yang berkeliaran dengan lagak kaya.

Orang Rembau jangan tertipu dengan janji pembangunan. Rembau bukan baru di bentuk semalam. Sikap menantu Pak Lah yang kaya dengan hasil pertalian dengan Pak Lah tidak akan membantu rakyat Rembau. Menantu Pak Lah bukan larat duduk kat kampung itu. Di hanya mahu laluan di tempat yang mana dia boleh menipu orang kampung sahaja. Suruh di bertanding kat Kuala Lumpur. Kata bijak, pergilah berjumpa dengan masyarakat bandar.

Rembau hari ini menyaksikan menantu Pak Lah cuba jadi anak negeri dalam masa 13 hari berkempen.


Rembau hari ini menyaksikan menantu Pak Lah cuba jadi Melayu dalam masa 13 hari.


Rembau hari ini menyaksikan menantu Pak Lah cuba menunjukkan dia orang kampung selama 13 hari.


Jangan tertipu

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive