KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 2, 2008

10,000 SAMBUT DS ANWAR DI ANDALAS KELANG


Andalas 2 March 2008, 12 tgh.

Pertemuan DS Anwar bersama pemimpin UMNO dan PKR di Andalas berlangsung di dalam keadaan yang terkawal. Beberapa anggota polis dan SB kelihatan di beberapa tempat, tapi tidak merosakkan aturcara.

Kedatangan XAVIER menggamatkan keadaan. Beliau menemui penduduk di setiap kawasan di Padang. Membuka ucapan dan ketika itu, Dr. MARIAH MAHMUD calun PAS P111 Kota Raja datang turut mendapat tepukan dari para penyokong dan Hadirin.

Setelah kira kira jam 12.15 tgh, DS Anwar tiba dan keadaan menjadi kecoh semula. LEBIH KECOH LEBIH GAMAT. Para petugas terpaksa membuat laluan. Namun rakyat berlumba lumba untuk bersalam dengan beliau. Kedatangan beliau disambut dengan laungan bingit "Reformasi" dan "Makkal Sakthi"

Berucap untuk lebih kurang 10 ke 15 minit dan terpaksa beredar untuk berkunjung ke lokasi kempen yang lain. Bagaimana pun, menurut berita yang diperolehi dan disaksikan sendiri ..... Sambutan orang ramai diluar jangkaan. Bangsa melayu, cina dan India berkumpul pada hari ini hanya untuk melihat seorang bakal pemimpin yang akan menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional.

Sekian lapuran dari No2umnO dan ucapan wak ....... "REFORMASI" dan "MAKKAL SAKHTI"

UBAH SEBELUM PARAH !!!





Kyusuk mendengar ucapan DS Anwar





Xavier Bersalam dengan penyokong BA



Ketika DS Anwar memasuki ruang berhimpunan menuju ke pentas.



Sampai ke pentas di sambut dengan tepukan dan lagu KEADILAN

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive