KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 2, 2008

UMNO GUNA MAT REMPIT UNTUK FITNAH PEMBANGKANG


TERKINI: Rancangan Kotor & Jahat BN AMENO
tranungkite.net

Terkini: Taktik Kotor dan ramcangan jahat AMENO kini semakin tiba ke kemuncaknya, di mana mereka akan mengupah golongan MAT REMPIT untuk membuat kacau dan huru hara di jalan raya sambil membawa bendera PAS dan BA.

Aksi mereka itu akan dirakamkan dan akan sisiarkan oleh semua siaran suku sakat TV3 Suku RTM (Rangkaian Terburuk Malaysia), TV TAK BERNAMA dan lain-lain saluran bagi menunjukkan imej buruk PAS dan BA.


Kerjasama terburuk golongan saluran TV ini memang sudah diketahui; bahawa mereka memanglah golongan yang tidak ada maruah, malah lebih teruk daripada Orang Utan lagi.

Kepada semua petugas-petugas PAS dan BA sila ambil cakna akan hal ini dan segera bertindak dengan sewajarnya termasuk membuat laporan polis jika perlu. (walaupun tahu polis pun sama naik jugak).

Siri memburuk-buruk imej pembangkang ini merupakan siri yang diusahakan secara berterusan oleh pakatan Jahat BN AMENO.

Sekali imbas, segala perbuatan mereka ini memang tidak berperi kemanusaiaan dan mencabul hak demokrasi di negara ini. Dua kali pandang, mereka ini merupakan golongan pertama saudara kepada Rejim Yahudi Israel yang tidak berhati perut di atas muka bumi ini.


Awas dan sebarkan segera!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive