KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 2, 2008

Jentera Pemuda Umno disorak kerana cuba ganggu ucapan Anwar

Sementara itu, sekitar pukul 3.00 petang Dato' Seri Anwar juga diberikan sambutan hebat ketika berucap di Kampung Permatang Saga dalam Dun Pinang Tunggal yang ditandingi calon BN, Dato' Roslan Saidin.

Kehadiran 5,000 orang ke situ sekali lagi memberi tamparan hebat terhadap calon yang asyik berbangga dengan kekayaan peribadi.

Fenomena sebegini, tidak pernah berlaku walaupun angin refomasi pernah melanda daerah ini pada pilihan raya umum 1999 dulu.

Harakahdaily mendapat maklumat, Umno sengaja mengarahkan jenteranya memasang khemah di tengah Jambatan Sungai Muda yang menghubungkan Pinang Tunggal Seberang Perai dengan Pinang Tunggal, Kedah walaupun program perasmian jambatan tersebut dijangka diadakan empat hari lagi kerana bimbang kebanjiran penyokong BA dari Kedah


harakahdaily
KEPALA BATAS, 2 Mac (Hrkh) - Jentera Pemuda Umno Kepala Batas "diboo" oleh penyokong Barisan Alternatif (BA) apabila cuba menggangu ucapan Ketua Umum Parti KeAdiLan Rakyat Malaysia (KeADILan), Dato' Seri Anwar Ibrahim di Pos Parti Tindakan Demokratik (DAP) di Parlimen P.41 Kepala Batas petang semalam.

Anwar yang berucap bersama calon PAS Parlimen Kepala Batas, Ustaz Subri Md Arshad dan calon Ahli Dewan Undangan Negeri (Dun) Bertam, Noorsiah Md Arshad disambut hebat oleh berbagai kaum, kebanyakannya kaum Cina dan India. More...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive