KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 16, 2008

RASUAH LAGI?

PM arah Tengku Adnan kerjasama dengan BPR

Beliau ditanya mengenai kenyataan Tengku Adnan bahawa siasatan dalaman bermula dua minggu lepas setelah dua pegawai itu didakwa menyalahguna kuasa dan mendapat manfaat daripada pembikinan satu klip video mengenai kempen Tahun Melawat Malaysia oleh sebuah syarikat Korea Selatan.

Pembikinan klip video itu didakwa menelan belanja RM850,000.

Abdullah berkata BPR mungkin mahu menyiasat dan ia tidak boleh dihalang.

"Apabila ia memperoleh maklumat bahawa ada sesuatu yang tidak kena, BPR boleh bertindak," katanya.

Sebelum ini, Pengerusi Jawatankuasa Kira-kira Awam Datuk Shahrir Samad berkata Kementerian Pelancongan perlu menyerahkan siasatan kepada BPR supaya kementerian itu tidak dilihat sebagai cuba menyembunyikan perkara itu.

Ketika ditanya sama ada beliau diberitahu mengenai kes itu, Abdullah berkata: "Saya tidak diberitahu. Berlaku semasa saya di sini."

Sementara itu, di Kuala Lumpur, Tengku Adnan berkata pihaknya telah memberikan segala kerjasama yang diperlukan sewaktu sepasukan pegawai BPR datang ke kementerian itu semalam.

"Kita beri kerjasama. Tiada sebarang masalah dalam hal itu," katanya kepada Bernama.

Tengku Adnan berkata siasatan dalaman tetap akan dijalankan seperti arahannya kepada Ketua Pengarah Tourism Malaysia, Datuk Mirza Mohammad Taiyab.

No2umnO - Masakan Adnan tidak tahu. Jumlah nya besaaAAARRR! ..... Jangan malu malu dong. Dadu sudah dilontar ..... Ibrahim pendek kata, "Kita lihat siapa yang kena"

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive