KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 25, 2008

Penamaan Calon PRU 12 P082, N12 & N13

paspim.blogspot.com

Setiap langkah dimulai dengan kalimah suci dan diiringi doa agar restu Ilahi sentiasa mengiring perjalanan dan perjuangan menentang kehinaan kekufuran saudara sendiri. Betapa lemahnya hamba-hamba mustad'affin menghadapi keangkuhan juak umno-beend, digagahi jua langkah demi maruah agama dan bangsa.















P082 (Parlimen Indera Mahkota) diwakili oleh Saudara Azam Ismail, Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Parti Keadilan Rakyat Pahang sebagai Calon menentang BN (Barua Negara) yang diwakili oleh Solomon Ali Rizal Abd Rahman. Bagi N12 (DUN Beserah) pula diwakili oleh Cikgu Syed Mohamed Tuan Lonnik, Ahli Jawatankuasa PAS Indera Mahkota sebagai Calon menentang BN yang diwakili oleh Faisal Abd Rahman. Manakala bagi N13 ( DUN Semambu) diwakili oleh Nancy Khong Saw Gek Bendahari PKR Pahang menentang BN diwakili oleh Pang Tsu Ming.

Perjuangan yang berpenghujungkan kematian akan tetap bersambung dari mata rantai ke mata rantai seterusnya. Generasiku ayuh bangkit memartabatkan bangsa di sisi Islam yang tercinta. Ayuh kita undi Barisan Alternatif.

wAllahu a'lam.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive