KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 8, 2008

UMNO itu tentera IBLIS...siri 1


tranungkite

"Mungkin ramai yang terkejut bila aku buat kenyatan seperti ini. Mungkin ramai yang kata aku melampau dan melabelkan aku sebagai manusia pelampau dan fanatik yang amat sangat. Sebenarnya , sebelum kalian menuduh aku dengan bermacam-macam label, eloklah aku nyatakan disini bahawa aku sudah halusi, aku sudah pelajari, aku sudah selidiki dari ilmu yang aku ada serta mendengar kuliah-kuliah agama tentang perangai Iblis dan ku lihat sama saja perangai iblis dengan perangai pemimpin UMNO...

Mari kita kaji satu persatu tentang bagaimana iblis mengarahkan tentera-tenteranya agar menyesatkan manusia.... amat sama seperti yang dilakukan oleh puak-puak UMNO....

Kupasan dari kitab Sirajultholibin...karangan Imam Ghazali....

Pertama : Iblis melarang orang Islam dari taat kepada Allah. Yang ni nampak cukup terang lagi bersuluh. Lihat saja bagaimana pemimpin UMNO mendera manusia yang ingin mendalami ilmu agama dengan pelbagai cara. Kalau pegawai kerajaan yang rajin dengar kuliah dimasjid, mereka akan dinafikan pangkatnya dan ditukarkan ketempat yang jauh. Malah ada yang ditamatkan dan dilucutkan jawatan. Sebab iblis tahu manusia yang berilmu akan lebih baik amalannya daripada manusia yang tidak berilmu. Kan ke ada kata-kata " Tidur orang yang berilmu lebih baik dari sembahyang orang yang jahil"

Ramai pegawai kerajaan yang takut dengar kuliah sebab takut didera oleh UMNO. Sesiapa yang mengikut arahan UMNO yang ini, maknanya iblis dah berjaya.....Malah sekolah agama rakyat di nafikan bantuan sedangkan sekolah kapir dibantu UMNO..Sebab sekolah kapir sesuai dengan selera iblis tetapi sekolah agama rakyat iblis tak suka sebab mengajar manusia taat kepada Allah.

Para pelajar yang nak melanjutkan diri dalam ilmu Islam akan dinafikan biasiswa malah wang zakat yang diberikan oleh orang ramai pun ditarik balik. Itulah berjayanya iblis melatih teteranya yang bernama UMNO. Kalau nak buat maksiat silakan. Nak minum arak, malaysia ada kilang arak terbesar di Asia. NAK BERJUDI..Malaysia ada tempat judi tercanggih didunia. Nak langgan pelacur, ada yang dihalalkan dan berlesen.

Yang payah ialah nak bagi kuliah. Kena ada kelulusan dari UMNO dan kena maca-macam larangan. Yang ni boleh sebut, yang tu takleh sebut. Nak bagi kuliah fardhu ain silakan tapi kalau nak berkuliah tentang jihad, tak boleh. Kuliah tentang akidah pun tak boleh. Nak buat tazkirah lepas solah terawis pun tak boleh. dan Ketua segala tentera IBlis ini ialah anak makhluk halus juga dari keturunan iblis yang berada di Selangor...

cukuplah siri satu dulu....lain kali siri kedua akan menyusul tiba..
"

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive