KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 8, 2008

Berita Terkini kekejaman POLIS di Rusila

 .tranungkite

"Polis dengan kasarnya telah menembak gas pemedih mata dan air ke arah pemuda Rusila yang bertugas di sepanjang jalan menuju ke pusat pengundian.

Dalam kejadian itu anak sulung Tuan Guru Haji Hadi di tangkap secara kasar semasa berlaku perbincangan. Tidak di ketahui samada anak TG Haji Hadi di masukkan ke hospital atau tidak. (Beliau menerima rawatan kecederaan ringan di hospital.- SP)

Sebuah helicopter berlegar di udara di atas masjid Rusila sebagai air surveilance untuk melokasikan sasaran untuk di tembak. Kejadian untuk telah menghalang orang ramai membuang undi. Presidant PAS menyeru pemuda Rusila bertenang dan meneruskan proses pengundian

Turut cedera ialah seorang pemuda lain. Dia di khuatiri cedera akibat tembakan kanister gas atau peluru hidup. Itu belum di sahkan. (Razak Seman, rentak tulang rusuk, bukan patah.. ada di hospital -SP)

Tuan guru ustaz hadi turut terkena gas sehingga bengkak mata. (Memang masa tu bau balik daripada lawatan ke tempat mengundi - SP) Ramai suri rumah dan kanak terperangkap dalam tembakan gas dan air. Ada yang terpaksa terajang pintu untuk menyelamatkan bayi dan anak anak.
Pada pukul 2.00 pm.

polis membuat kekasaran lagi dengan menangkap rambang mereka yang berada di sekitar masjid rusila.

Kita berdoa agar Allah menghancurkan anggota polis yang zalim ini.

Webmaster - Keadaan terkawal bila Tuan Guru menggunakan pembesar suara Masjid mengarah semua orang bertenang."

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive