KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 18, 2008

CERAMAH UMNO MERIAH BERSAMA KAUM INDIA

Ceramah Pilihanraya di Tmn. Megah Ria, Jln. Jelatang
dppkpg.blogspot.com

Pas Pasir Gudang dalam rangka kerja mengadakan ceramah kelompok di kawasan sekitar Pasir Gudang bermula minggu lalu. Gerakerja menghadapi pilihanraya semakin rancak dengan pemasangan poster-poster dan bendera di tempat-tempat strategik.




Kelihatan En. Subra (Baju kuning), Pengerusi PKR Johor Bahru, turut serta Cikgu Nada(paling kanan), selaku pengerusi Kelab Penyokong Pas India Pasir Gudang.




Ceramah dihadiri masyarakat india yang kebanyakannya telah lama meninggalkan MIC atas kegagalannya untuk membela masyarakat India.



Sdr. Syed Othman, Calon DUN Permas N.43 memberi ceramah untuk memberi kesedaran kepada rakyat bahawa rakyat tidak mendapat pembelaan dari kerajaan Umno Barisan Nasional yang hanya mengaut keuntungan melalui projek-projek kerajaan. Manakal rakyat terbiar dan tertekan dengan kenaikan harga barang yang semakin membebankan saban tahun.



No2umnO - Memang hebat sekarang.Syabas kaum India. Bersama kita merubah kepimpinan negara. Kalau Samy Vellu tengok ni mesti tak tahan dia.....Kawan wak pun ramai India. Mereka kata, tahun ini mereka akan undi PAS atau DAP atau KEADILAN. Undi apa sahaja asalkan bukan Barisan Nasional. Tapi nak ingatkan sekali lagi. Periksa nama. Sebab ada kaum India yang sudah cerita tentang kehilangan namanya dari senarai pengundi. Macam macam sekarang boleh jadi selagi SPR masih jadi anjing UMNO dan BN. Waspada !!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive