KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 28, 2008

Serangan Desperado UMNO/BN di Kulim

kedahlanie

Assalammu'alaikum,

Hari ni hari ke3 kempen. Alhamdulillah setakat ini sambutan sangat-sangat menggalakkan daripada kempen "touch on" yang dibuat khususnya kepada pengundi-pengundi bukan Melayu. Saya telah melawat sekolah-sekolah Cina, Tamil termasuk perkampungan mereka. Saya juga telah masuk ke kawasan pasar, (seperti SR Chiong On) pasar besar/ kecil. Termasuk menghadiri kematian seorang Cina di Taman Bersatu Kulim dan seorang India di Mahang. Hari ni saya diberitahu ada satu kematian seorang Melayu juga di Mahang.

Sambutan masyarakat bukan Melayu sangat memberangsangkan. Berbeza dengan orang Melayu, kaum Cina & India kelihatan telahpun membuat keputusan calun yang hendak dipilih. Rata-rata mereka memberi pengakuan akan memberi undi kepada PKR. Culaan yang dibuat takat ni menunjukkan hampir 65% masyarakat Cina menyokong PKR; dan masyarakat India lebih 80%. Kehadiran Dato' Seri Anwar baru ini memberi suntikan baru kepada masyarakat bukan Melayu.

UMNO/ BN makin terdesak. Taktik kotor terbaru mereka ialah dengan mengedarkan VCD kononnya Dato' Seri Anwar hadir di satu majlis makan malam Krismas di mana terdapat di kalangan hadirin meminum arak-tajuk VCDnya...ANWAR MENGHINA ISLAM!!! Aisey..kalau takat hadir majlis ada orang minum arak dianggap meghina Islam..bagaimana dengan syarikat UMNO MAS yang menghidangkan arak dalam pesawat; bagaimana dengan kedai-kedai 7 Eleven yang diberi lesen oleh kerajaan UMNO/BN untuk menjual arak..bagaimana pulak dengan Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah tajaan UMNO/BN yang menyatakan kalau minum arak denda tak lebih RM3000-00-ini bukan lagi menghina Islam..malahan menukar ayat ALLAH!!!

Langkah desperado terbaru UMNO/ BN menghentam saya ialah dengan menurunkan Datuk Aziz Sattar berkempen lawan saya. Saya menghormati Pak Aziz..jadi saya tidak bercadang nak buat apa-apa mengenainya. Cuma saya sedih sedikit kerana mereka sanggup memperalatkan pelakon veteran ini untuk kepentingan mereka. Dan saya sedih Pak Aziz sanggup mencalarkan namanya sendiri..biaq pi depalah.

Dari maklumat intelligent yang dikumpul setakat ini..UMNO/ BN akan melancarkan kempen character assassination terhadap saya..dengar cerita nya saya ada affair dengan seorang pelakon..I hope that pelakon is Fasha Sandha..hahaha..siap pernah naik moto besar dengan pelakon tu..hwahwa..;')..

Well..saya nak ke pasar borong Taman Kenari ni..jumpak Ah Soo & nyonya-nyonya..peh tu terus ke Mahang ziarah jenazah. Then ke estet kaum India di Karangan..lawat sekolah-sekolah Tamil/ Cina di ULU Mahang..petang pulak lawat estet-estet India di Ladang Sg. Dingin..I'm talking about covering an area as big as Melaka..from Kulim to Ulu Mahang is one hour fifteen minutes!!! Adios..

Zul Noordin

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive