KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 5, 2008

Memang Ada Percubaan Untuk Godam Blog Ini

kudakepang - (...) Secara kebetulan, petang tadi technician yang sering membantu saya membetulkan sebarang kerosakan internet berada di kediaman saya selama beberapa jam. Sewaktu beliau berusaha memulihkan sambungan internet saya, terdapat tiga kali komputer saya terpaksa memadamkan seluruh sistemnya secara automatik. Kami hairan dan kami hanya mengagak kemungkinan ada hacker cuba mengkhianati blog saya.

Sebab itulah di akhir posting terbaru saya pada jam 7.52 malam tadi, saya nyatakan bahawa “gangguan posting yang saya alami kebelakangan ini nampaknya berpunca lebih daripada soal teknikal yang lazim.” more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive