KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 26, 2008

MASUK UMNO SETIAP KALI PILIHANRAYA

”Mereka ini sudah ’berkali-kali’ buat kenyataan masuk UMNO, dan kini dia buat sekali lagi, nak masuk UMNO. Ini mainan politik murahan Idirs Jusoh dengan ’pelacur media’ ” terang Dato’ Abu Bakar.
STP – Propaganda 'memakan diri' UMNO Menjelang Pilihanraya
buletinonline

Setiu, 24 Jan - PAS Terengganu menyifatkan tindakan UMNO menggunakan ‘ahli UMNO’ sebagai peserta Selamat Tinggal PAS(STP) akan memakan diri. Ini kerana tindakan itu akan menyebabkan rakyat meengetahui ‘pekung di dada’ UMNO yang mendedahkan penipuan UMNO yang memperalatkan media arus perdana untuk meraih keuntungan politik.

Dato’ Ustaz Hj Abu Bakar Chik selaku Timbalan Pesuruhjaya PAS Terengganu berkata demikian ketika mana diminta mengulas berita di akhbar tempatan yang menyebut 305 Ahli dan penyokong PAS di Dewan Undangan Negeri(DUN)Jabi masuk UMNO.

“Kita kenal siapa Mohamad Daud itu. Dia bukan ahli PAS, dan bukan penggerak utama Pondok Nyamuk. Malah, masyarakat di Pondok Nyamuk cukup kenal dengan sifat buruk luar biasa yang ada pada Mohamad Daud itu” Jelas Dato’ Abu Bakar.

”Begitu juga dengan seprang individu lagi, Abdul Manaf Idris yang digambarkan baru menyertai UMNO. Sebenarnya dia (Abdul Manaf) adalah pengikut Abd Latif Mohamad yang telah dipecat dari PAS”, More...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive