KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 16, 2008

Benda kecik pun BN tak boleh tak tangani

penarikbeca.

Lampu xenon ialah antara benda yang paling aku benci. Silau, sakit mata, sakit hati, boleh menyebabkan kemalangan, macam-macam yang buruk kepada orang lain kecuali kepada si hamlau yang pakai lampu xenon itu.

Sebab itulah, kalau kereta yang pakai lampu xenon di hadapan aku, kalau tak ada kereta lain, aku akan angkat lampu tinggi. Kalau kereta yang pakai lampu xenon di belakang aku, aku bagi dia potong aku dulu, lepas itu aku akan angkat lampu tinggi. Biar dia rasa apa yang aku rasa.

Kalau siapa-siapa yang pakai xenon yang diajar begitu, orang itu mungkin aku.

Apa kena mengena dengan Barisan Nasional? Bukan salah PM, TPM, menteri, Umno atau BN. Itu masalah Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) . JPJ yang tak buat kerja, takkan nak salahkan PM, TPM, menteri, Umno atau BN.

Memang salah PM, TPM, menteri, Umno dan BN. Ikan busuk di kepala dahulu. Bila kepala dah busuk, akhirnya ekor pun akan busuk.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive