KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 4, 2008

Gara gara HARAKAH, Datuk Aris Shamsudin jadu biadap

tranungkite
Oleh icalovezie

Ceritanya, masa berniaga kat pasar berkempen.masa berkempen tu, dia nampak sorang makcik ni baca surat khabar harakah.dia rampas paper harakah tu, renyukkan n campak ke atas meja.sebelum dia beredar, dia tuding jari n berkata saya akan batalkan lesen berniaga awak.n dengan bangganya dia kata kalau dia menang mmg kompem la makcik ni kenaaaa.entah ape yg dia nak kenakan saya tak taulah.

*sape undi BN meh baca cerita saya*



ini report polis.dibuat kat balai polis Batu Pahat.



dalam repot polis tu ade nama datuk aris shamsudin.dia calon DUN Semerah kottt... Semerah tu kat Batu Pahat, Johor.



semua manusia, ada kelebihan dan kekurangan.sekiranya kita nak pilih pemimpin, kita pilihla yg boleh menggunakan akal fikiran dengan lebih bijaksana dan waras.Jangan pulak kita pilih pemimpin yang nak naikkan anak menantu memimpin bersama2.Jangan plak kita pilih pemimpin yang sepatutnya jadi duta malaysia ke Monggolia.Jangan pulak kita pilih pemimpin yang suruh orang jaga kesihatan, tapi dia sendiri yang ade video klip

Jangan marah ye.

saya berkata melalui apa yang saya nampak dan lihat.bukannya buat2 cerita.
sekian terima kasih

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive